Internetové služby dostupné na stránke www.easyklima.pl prevádzkuje spoločnosť Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, č. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, pošt: Warszawa POLAND, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, základné imanie vo výške: PLN ; e-mailová adresa: [email protected].

1. REKLAMÁCIA VÝROBKU

1.1. Základ a rozsah zodpovednosti Predávajúceho voči Zákazníkovi, ak má predaný Výrobok fyzickú alebo právnu vadu (záruka), je vymedzený všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä Občianskym zákonníkom (vrátane § 556-576 Občianskeho zákonníka).

1.2. Predávajúci je povinný dodať zákazníkovi výrobok bez vád.

1.3.Zákazník môže podať sťažnosť:

  • písomne na túto adresu: ul. Solec, č. 18, priestory B21, Varšava, 00-410;
  • elektronicky e-mailom na adresu: [email protected].

1.4. Odporúčame, aby Zákazník v popise reklamácie uviedol: (1) informácie a okolnosti týkajúce sa predmetu reklamácie, najmä druh a dátum výskytu vady; (2) požiadavku na spôsob uvedenia Výrobku do súladu s Kúpnou zmluvou alebo vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpenie od Kúpnej zmluvy; a (3) kontaktné údaje reklamujúceho – uľahčí a urýchli to vybavenie reklamácie Predávajúcim. Požiadavky uvedené v predchádzajúcej vete majú len formu odporúčania a nemajú vplyv na účinnosť reklamácií podaných s vynechaním odporúčaného popisu reklamácie.

1.5. Predávajúci odpovie na reklamáciu zákazníka bezodkladne, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa jej podania. Ak Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, pri uplatnení práv zo záruky požadoval výmenu veci alebo odstránenie vady alebo urobil vyhlásenie o znížení ceny s uvedením sumy, o ktorú sa má cena znížiť, a Predávajúci na túto požiadavku neodpovedal do 14 kalendárnych dní, má sa za to, že požiadavka bola oprávnená.

1.6. Zákazník, ktorý uplatňuje práva zo záruky, je povinný doručiť chybný výrobok na adresu: ul. Solec, č. 18, prevádzka B21, Varšava, 00-410. V prípade Zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, náklady na doručenie Výrobku znáša Predávajúci. Ak by bolo doručenie Produktu Zákazníkom, ktorý je spotrebiteľom, príliš zložité vzhľadom na typ Produktu alebo spôsob jeho inštalácie, je Zákazník povinný sprístupniť Produkt Predávajúcemu v mieste, kde sa Produkt nachádza.

1.7.V súlade s § 558 ods. 1 Občianskeho zákonníka je vylúčená záručná zodpovednosť predávajúceho za výrobok voči zákazníkovi, ktorý nie je spotrebiteľom.

2. MIMOSÚDNE POSTUPY PODÁVANIA SŤAŽNOSTÍ A NÁPRAVY A PRAVIDLÁ PRÍSTUPU K TÝMTO POSTUPOM

2.1.Podrobné informácie o možnosti zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, využiť mimosúdne postupy pri vybavovaní sťažností a uplatňovaní nárokov, ako aj pravidlá prístupu k týmto postupom sú k dispozícii na webovej stránke Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

2.2. K dispozícii je aj kontaktné miesto predsedu Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa (telefón: 22 55 60 333, e-mail: [email protected] alebo písomná adresa: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), ktorého úlohou je okrem iného poskytovať pomoc spotrebiteľom vo veciach mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov.

2.3.Spotrebiteľ má k dispozícii nasledujúce príklady mimosúdnych postupov podávania sťažností a nápravy: (1) návrh na mimosúdne riešenie sporu na stály zmierovací súd pre spotrebiteľov (viac informácií nájdete na: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) návrh na mimosúdne riešenie sporu na krajského inšpektora obchodnej inšpekcie (viac informácií nájdete na webovej stránke inšpektora príslušného podľa miesta podnikania predávajúceho); a (3) pomoc okresného (mestského) spotrebiteľského ombudsmana alebo spoločenskej organizácie, ktorej štatutárne úlohy zahŕňajú ochranu spotrebiteľa (napr. Federácia spotrebiteľov, Združenie poľských spotrebiteľov). Poradenstvo sa poskytuje okrem iného prostredníctvom e-mailu na adrese [email protected] a na telefónnom čísle spotrebiteľskej linky 801 440 220 (linka je v prevádzke v pracovné dni od 8:00 do 18:00, poplatok za hovor podľa tarify operátora).

2.4.Platforma pre online riešenie sporov medzi spotrebiteľmi a obchodníkmi na úrovni EÚ (platforma ODR) je k dispozícii na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr Platforma ODR je interaktívna a viacjazyčná webová stránka s jednotným kontaktným miestom pre spotrebiteľov a obchodníkov, ktorí sa snažia o mimosúdne riešenie sporu týkajúceho sa zmluvných záväzkov vyplývajúcich z online kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytnutí služby (viac informácií nájdete na webovej stránke samotnej platformy alebo na webovej adrese Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

3. PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

3.1.Spotrebiteľ, ktorý uzavrel zmluvu na diaľku, môže do 14 kalendárnych dní odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu a bez toho, aby mu vznikli náklady, s výnimkou nákladov uvedených v bode. 8.8 Pravidiel. Na dodržanie lehoty stačí zaslať vyhlásenie pred jej uplynutím. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy možno urobiť napr:

  • písomne na túto adresu: ul. Solec, č. 18, priestory B21, Varšava, 00-410;
  • elektronicky e-mailom na adresu: [email protected].

3.2. Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy je uvedený v prílohe 2 k zákonu o právach spotrebiteľov a je k dispozícii aj v bode. 3.11. Zásady vrátenia tovaru a reklamácie. Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár, nie je to však povinné.

3.3. Začína plynúť lehota na odstúpenie od zmluvy:

  • pri zmluve, v rámci ktorej predávajúci dodáva výrobok, pričom je povinný previesť jeho vlastníctvo (napr. kúpna zmluva) – od prevzatia výrobku spotrebiteľom alebo ním určenou treťou osobou, ktorá nie je prepravcom, a v prípade zmluvy, ktorá: (1) zahŕňa viacero Výrobkov, ktoré sa dodávajú samostatne, v dávkach alebo po častiach – od prevzatia posledného Výrobku, dávky alebo časti, alebo (2) zahŕňa pravidelné dodávky Výrobkov na dobu určitú – od prevzatia prvého Výrobku;
  • v prípade ostatných zmlúv odo dňa uzavretia zmluvy.

3.4.V prípade odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku sa zmluva považuje za neuzavretú.

3.5.Predávajúci je povinný bezodkladne, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyhlásenia spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré spotrebiteľ uhradil, vrátane nákladov na doručenie Výrobku (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich zo spôsobu doručenia, ktorý si spotrebiteľ zvolil inak ako najlacnejším bežným spôsobom doručenia dostupným na webovej stránke). Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom platby, aký použil spotrebiteľ, pokiaľ spotrebiteľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom vrátenia platby, ktorý spotrebiteľovi nespôsobuje žiadne náklady. Ak predávajúci neponúkol spotrebiteľovi, aby si Výrobok vyzdvihol sám, môže predávajúci zadržať vrátenie platby prijatej od spotrebiteľa, kým nedostane Výrobok späť alebo kým spotrebiteľ nepredloží doklad o jeho vrátení, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.

3.6.Spotrebiteľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, vrátiť Výrobok Predávajúcemu alebo ho odovzdať osobe poverenej Predávajúcim na jeho prevzatie, ak Predávajúci neponúkol, že si Výrobok vyzdvihne sám. Na dodržanie lehoty postačuje zaslať Výrobok späť pred uplynutím jej platnosti. Spotrebiteľ môže vrátiť Výrobok na túto adresu: ul. Solec, č. 18, prevádzka B21, Varšava, 00-410.

3.7.Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty Výrobku v dôsledku jeho používania nad rámec toho, čo je nevyhnutné na zistenie povahy, vlastností a fungovania Výrobku.

3.8.Možné náklady spojené s odstúpením spotrebiteľa od zmluvy, ktoré je spotrebiteľ povinný znášať:

  • Ak si spotrebiteľ zvolil iný spôsob doručenia výrobku ako najlacnejší bežný spôsob doručenia dostupný na webovej stránke, predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ktoré mu vznikli.
  • Spotrebiteľ znáša priame náklady na vrátenie výrobku.
  • V prípade výrobku, ktorý je službou, ktorej poskytovanie sa začalo – na výslovnú žiadosť spotrebiteľa – pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, je spotrebiteľ, ktorý uplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy po podaní takejto žiadosti, povinný zaplatiť za plnenie poskytnuté do odstúpenia od zmluvy. Suma, ktorá sa má zaplatiť, sa vypočíta v pomere k tomu, čo bolo poskytnuté, s prihliadnutím na cenu alebo odmenu dohodnutú v zmluve. Ak je cena alebo odmena neprimerane vysoká, základom pre výpočet tejto sumy je trhová hodnota plnenia.

3.9. Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku sa nevzťahuje na zmluvy:

  • (1) pri poskytovaní služieb, ak predávajúci poskytol službu v plnom rozsahu s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím plnenia informovaný o tom, že po plnení predávajúceho stráca právo na odstúpenie od zmluvy; (2) pri ktorej cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy; (3) pri ktorej predmetom plnenia je výrobok, ktorý nie je prefabrikovaný, vyrobený podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo slúžiaci na uspokojenie jeho individuálnych potrieb; (4) pri ktorej predmetom plnenia je výrobok, ktorý sa rýchlo kazí alebo má krátku dobu spotreby; (5) v ktorých predmetom plnenia je Výrobok dodávaný v uzavretom obale, ktorý po otvorení nemožno vrátiť zo zdravotných alebo hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený; (6) v ktorých predmetom plnenia sú Výrobky, ktoré sú po dodaní vzhľadom na svoju povahu neoddeliteľne spojené s inými vecami; (7) v ktorých sú predmetom plnenia alkoholické nápoje, ktorých cena bola dohodnutá pri uzatvorení Kúpnej zmluvy, ktorých dodanie sa môže uskutočniť až po 30 dňoch a ktorých hodnota závisí od výkyvov na trhu, na ktoré nemá Predávajúci vplyv; (8) pri ktorých spotrebiteľ výslovne požiadal, aby k nemu predávajúci prišiel za účelom vykonania neodkladnej opravy alebo údržby; ak predávajúci poskytne iné dodatočné služby, ako spotrebiteľ požadoval, alebo dodá iné výrobky ako náhradné diely potrebné na vykonanie opravy alebo údržby, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy, pokiaľ ide o dodatočné služby alebo výrobky; (9) ak je predmetom dodávky zvuková alebo obrazová nahrávka alebo počítačový softvér dodávaný v uzavretom obale, ak sa obal po dodaní otvorí; (10) pri dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou zmlúv o predplatnom; (11) uzatvorených prostredníctvom verejnej dražby; (12) pri poskytovaní ubytovania, iného ako na bytové účely, prepravy tovaru, prenájmu automobilov, stravovania, služieb súvisiacich s voľným časom, zábavou, športovými alebo kultúrnymi podujatiami, ak je v zmluve uvedený dátum alebo obdobie poskytovania služby; (13) na dodanie digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po tom, ako predávajúci informoval spotrebiteľa o strate práva na odstúpenie od zmluvy.

3.10. Ustanovenia obsiahnuté v tomto bode 8 Obchodných podmienok týkajúce sa spotrebiteľa sa od 1. januára 2021 a pre zmluvy uzatvorené od tohto dátumu vzťahujú aj na Zákazníka alebo Klienta, ktorý je fyzickou osobou a uzatvára zmluvu priamo súvisiacu s jeho podnikateľskou činnosťou, ak z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že pre túto osobu nemá profesionálny charakter, vyplývajúci najmä z predmetu jej podnikateľskej činnosti, sprístupneného na základe ustanovení o Centrálnom registri a informáciách o podnikateľskej činnosti.

3.11. Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy
(tento formulár je potrebné vyplniť a vrátiť len v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy)

  • Adresa:

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varšava, [email protected].

  • Ja/my(*) týmto oznamujem/oznamujeme(*) svoje odstúpenie od kúpnej zmluvy na nasledujúci tovar(*) od zmluvy na dodávku nasledujúceho tovaru(*) od zmluvy na poskytnutie nasledujúceho tovaru(*)/od zmluvy na poskytnutie nasledujúcej služby(*)
  • Dátum uzavretia zmluvy(*)/prevzatia(*)
  • Meno spotrebiteľa(ov)
  • Adresa spotrebiteľa(ov)
  • Podpis spotrebiteľa (spotrebiteľov) (len ak sa formulár zasiela v papierovej forme)
  • Dátum

(*) Vymažte podľa potreby.

Predvoľby súborov cookie

Používanie všetkých súborov cookie a podobných technológií môžete prijať, upraviť alebo odmietnuť. Podrobné voľby môžete vykonať pomocou nižšie uvedených možností. Svoje nastavenia môžete kedykoľvek zmeniť.